mami vreau să simt ploaia în păr 😍

În Olanda nu e vremea tocmai favorabilă în perioada asta, sunt cam 17 grade și de duminică plouă adesea mărunt. Am înțeles că nici acasă în România nu ar fi tocmai de plimbări la 38 grade. Deci ne bucurăm mai bine de răcoare. Azi după ce l-am dus pe David la școală, am luat micul dejun cu Ana, ne-am jucat de câteva ori un joc de roluri, am strâns jucăriile, am decupat dintr-o revistă toate mașinăriile și toți bărbații care semănau cu tata 😅 ( o revistă pe care o primim în poștă ca și reclamă pentru că tata cumpără materiale de la magazinul acela). Nu aveam în plan decât să fac niște paste pe seară pentru că prânzul era asigurat cu o ciorbiță făcută de aseară. Ana se duce la geam și o aud:

– Vreau să ne plimbăm în ploaie

– Cred că e ok îi zic mai mult cu jumătate de gură. Defapt mă gândisem la asta ca fiind singura variantă pentru a iesi din starea pleoștită pe care o aveam din cauza vremii, dar oarecum nu îmi făcusem curaj după două cafele băute deja. Așadar ca să nu ii transmit ce dispoziție mă încearcă am ieșit la o plimbare.

– Vrei sa îți pun gluga? O întreb.

– Nu mami vreau să simt ploaia în păr ❤️

Doamnee m-a topit pur si simplu.

– Atunci și eu vreau să o simt. 😊

Ne-am plimbat prin parcul de lângă casă, am simțit mirosul de iarbă udă și am cântat ce ne-a venit în minte, inclusiv „plouă plouă… babele fac ouă”. Shh…o mai cântați și voi așa e?😬

Am trecut să îl luăm pe David de la școală, care era grăbit să vină spre noi să mă întrebe dacă are voie să ia și el o lădiță cu jucării acasă ca să le spele.

L-am așteptat până i-a confirmat doamnei că are voie să facă asta și s-a întors voios cu o lădiță de piese de la un joc.

Ce bine că au avut activitate și acasă. 😊

Spre seară David s-a apucat de un lego mai vechi de care și-a amintit că nu îl făcuse și în al doilea mod.😅

Anastasia s-a jucat cu jucăriile din lădița de la școală, a dat chiar și nume la câteva personaje. ☺️

Iar eu în timp ce i-am pus la somn m-am apucat de scris.😊

Lasă un comentariu